Jag kan inte gömma mig...





var tvungen att fly, tvungen att komma därifrån..

Minnet av dig är för smärtsamt.. vart jag än står, ser jag dig. Kan du inte komma tillbaka?

Försöker fly.. andas.. andas.. lyssnar på omgivningen..

over and over..

låten spelas i bakgrunden.. orden ekar i mitt huvud och hjärta..

Det gör ont..

tårarna börjar rinna.. Tårarna rinner fortare och aggressivare..

Kan inte fly..

Springer ut ur klädhytten....

Springer till mitt ensamma mörker...

jag kan inte gömma mig, för var jag än är, så är du i mina tankar och jag saknar dig. Mitt hjärta är krossat och jag vet inte om det någonsin läker.

Ja älskar dig Lucia<3 jag ber, ge mig tillbaka Lucia.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0