Tenerife och datorjakt

heeejheeeej

forsta inlagget sen jag kom till tenerife.. det ar so att pappas dator fungerar inte for nogon konstig anledning so detta blir mitt forsta inl'gg och antagligen det sista innan jag kommer hem.. sitter hemma hos enn van just nu.

As kul! ska aldelles ta bussen in till Las amercicas och festa heeeela natten.. seriost asso.. mina vanner sa igor att dom
brukar festa till kl. 6, 7 po morgonen so.. vi for se om jag pallar trycket hahaha


bilder kommer nar jag kommer hem! 

moste tyvarr dra nu men ska se om jag kan fixa nogon dator innan det att jag kommer hem hehe


ciao babes

Kommentarer
Postat av: Jennie

fin blogg:)



Ännu en julklapp delas ut på min blogg var gärna med och tävla:)

2008-12-11 @ 19:01:59
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0