Nu kan det inte bli värre... Hatar den meningen!

hejhej

Är på piss dåligt humör just. Kom precis hem från skolan. Hade idrott på morgonen vilket var kul. Vi spelade basket och jag var skyttekung! hah men sen efter det så började jag känna mig mer och mer irriterad.. ingen aning varför heller..
var som sagt på så dåligt humör att jag sket i matten idag, även fats jag behöver gå på den men nej!
Sen när man tänker det förbjudna meningen ( nu kan det inte bli värre ), Ja då började Johan tjafsa i telefonen så nu är han jätte sur för att jag tydligen inte " fattade "  vad han menade... åh så irriterande. Skulle igenligen vart påvåg till honm nu men jag känner att jag behöver nog en liten stund för mig själv annars kommer jag bara va otrevlig och elak resten av dagen.

hooo.. andas.. Tar ett djupt andetag och försöker lugna ner mig.

Har inga bilder på mig när jag är arg så det får bli en på mig när jag är glad istället...

ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0