Nyårsklänningen!

Hejhej

Idag har det varit chill dag även fast det är en måndag.. Stannade hemma idag, först till läkarn och kollade upp min förkyldning. sen hem igen och vila av mig allt snurr från sprutorna. En stund senare kom Johan förbi och då blev det mycket mys och skratt.
sen blev det att kolla Gossip Girl avsnitt som Alicia bränt ner till mig:) med en talrik med as god mat som lilla mammsi lagat.

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag:/  Suttit och letat efter den perfekta Nyårs klänningen men jag är väldigt klyven..  sugen på en liten svart faktiskt.


Här är några av dom klänningarna jag funderar på..  Hittat en del på ett annat ställe men jag hinner inte lägga upp fler just nu.
Vilken tycker ni? Hjälp mig att bestämma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0