Tisdag

hejsaaaan:)

Gutt humör jag är på nu:) Inegn speciell anledning heller. Sitter just nu hemma själv, ( Faktiskt skönt att vara för sig själv ibland) och kollar Kung Fu Panda :) Älskar den filmen, As rolig är den! Har säkert kollat på den minst 100 gånger!
Handlade lite idag också. Köpte Jeans Leggings -  vilket är så himla bra! För jag passar verkligen inte i vanliga jeans. Det är jätte tråkigt men jag hittar aldrig jeans som passar mig. Och dom satt så jäklans bra också! Ser ut som stuprör och yeees! Dom satt faktiskt som stuprör på mig ! Det är också ett problem faktiskt.. har väldi smala smalben så inte ens vanliga stuprörs jeans sitter som "stuprör" utan som vanliga jeans:/

Alltså, dom nya jeans leggingsen var en jätte hitt denna månaden i min garderob:) Köpte även en söt liten vit klänning, vet inte riktigt hur man ska beskriva den men urgullig var den:)

ska kolla vidare på filmen nu:)

Ciao<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0