Torsdag

tjaaa tjaa..

har jätte tråkigt just nu.. sitter och kollar The shawshank Redemption ( Nyckeln till frihet )

Lite trött.. hemska tanke, imon ska vi till simhallen medklassen på idrotten:/  Om det är något jag hatar så är det att åka med klassen till simhallen..

Don't get me wrong! jag är föradetta Simmare som jag håll på med i mer än 8år, men slutade efter en axelskada som skedde under en simtävling..

Det är bara det att jag gillar verkligen inte att åka dit med klassen.. Känns så barnsligt och drygt.

Jaja, jag får väl bita ihop, annars kan man ju alltid vara sjuk?! :P nej nu skojar jag bara höhö*


Auf Wiedersehen

Nicole älskar sin Johan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0