Söndag

Godmorgon godmorgon:)

hur är det med alla då? Jag steg upp ganska nyligen, sitter och kollar en film nu. Var precis till Netto och lämnade Johans tröja, Han skulle handla lite innan han tog bussen till jönköping nu.  Kommer sakna baby mycket. Lite trisst att han åker nu precis när lovet börjat och han kommer inte hem förens på fredag och då kommer han hem sent på kvällen:/ Lite tråkigt. som sagt kommer jag sakna min älskling jätte mycket.

Ska typ laga frukost nu strax, stekt ägg med tomater mycket mumma:)sen ducha och göra sig iordning. Sen va med Danne:) Länge sen jag såg honom så det ska bli kul:) Bloggar lite mer senare idag.

Puss

 
Jag och älskling


 
Danne  och när jag hade mitt fina långa bruna hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0