Tisdag - Shopping, Shopping, Shopping !

hejhej sötnowsar

hur är det? Med mig är det fintfint. Sitter hemma och chillar och tittar film. Riktigt skönt faktiskt att få va själv lite.
Var lite på stan innan med Alicia:) Kollade runt lite, gick och tog en fika på Cafe Corner:)  sen till Telenor och la undan mobilen jag ska köpa. Vill ju inte att den ska ta slut, då hade det varit panik haha! Träffade även Alicias pojk för första gången idag, han var en mycket trevlig prick:)

Vet inte så mycket att skriva idag :/ har inte hänt så mycket denna veckan haha. Imorgon ska det bli tjejkväll hemma hos mig iallafall med Ela - http://freakshow.devote.se  /   och hanna - http://hannyyy.blogg.se/ :). Först till stan med tjejerna och shoppa lite som vanligt då, möjligen hämta upp min nya mobil - weeeiii :D  sen hem till mig där ansiktsmasker och andra tjejiga saker väntar:) Det kommer bli skojj! 

Haha köpte en ny kjol idag ( som vanligt dådå:P :) Mycket fin var den:) Seriöst... Jag måste ta itu med mitt shoppingberoende!  Jag har liksom redan vant mig vid tanken att jag antagligen kommer hamna i Lyxfällan innan jag fyllt 25 ! Hahaha jaja den dagen den sorgen som man säger :P

Pussspusss Darlings

             

Siden kjol från Åhlens 249 kr     Och min Nya baby Samsung F480 iPhone 4800kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0