Välkommen till min Blogg:)



Hej alla goa bloggare:) idaag vart det av till skolan.. haha så klantig grej hände innan skolan. skulle ta bussen men så kom man på att man glömde lösa dörren hemma.. Sprng som en galning! men så missade jag ju busse.:P haha så jag fick skjuss av en vaktmästare i mitt område. Jaja sen blev det svenska prov som tog 3timmar!! 3timamr!! somnade nästan, iallafall gick senare på Ea tiden vidare till nya butiken inne i stan NEW YORKER:) köpte en klänning och skinJacka som jag blev väldigt nöjd med :)Jag och min jkompis Emma blev sen uppraggade av såna där som berättar om nya 3 erbjudanden:P haha dom bad om våra nummer! haha har nån annan nånsin fått höra det?? att de vill ha ens nummer?? Okej ska nog kolla film nu. Skolfotografering imon:)  PUSS på er Bloggare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0