http://sydsvenskan.se/annons/externkundprojekt/novamodeller/vidare.html

Hej

Sitter hemma nu och tråkar.. Min kompis Jennie har precis dratt hem.. Vet inte riktigt vad jag ska göra av med mig själv just nu.. min kropp skriker att den vill ut och göra något kul! Men  sinnet hänger inte med kroppen. Känner mig helt nedsliten, Ibland känns allt så himla hopplöst och onödigt. Skoltrött är jag redan och saknar min Vän Emma<3 Som dumma har åkt iväg på semester till varma turkiet.. LÄmnade mig kvar i kalla norden. Känner dessutom att jag är påväg att bli riktigt sjuk.. feber.. urch känner mig verkligen krasslig! Och så har vi orientering imorgon! Guud va tråkigt! jag hatar orientering! det är nästan så att jag ÖNSKAR att jag har 40graders feber imon så ja slipper.
Nu kom min goa kisse Lucia:) ååh myys!  hon får hålla mig sällskap nu:)

Skulle va så oerhört mys om Johan kunde komma hit nu, Känner att jag är på ett sånt där deppigt humör som bara pussar och kramar kan bota. Men jag får klara mig själv nu för han har fotbollsmatch.
På torsdag firar jag och Johan 1 och ett halvt år tillsammans! Yeeeeey han är verkligen den underbaraste personen som finns. Han var den som drog upp mig ur träsket. Innan levde jag i stänndigt Hat och ilska, Ja var olycklig. Men så får jag en badboll i huvudet i simhallen och där var han som skulle förändra mitt liv. Tack älskling för våran underbara tid tillsammans och 100år framöver :)
tyvärr så kommer vi inte kunna fira våran månadsdag på torsdag för Han har beställt biljetter till Kalmar FF matchen som ligger långt nånstans och på fredagen  så åker han iväg med sin familj till stockholm över helgen. Det blir väldigt ensamt..  hmm... Jag får väl sysselsätta mig med att va med underbara Emma som kommer hem på onsdag :D
Längtar dit!

Juste, nu glömde jag nästan! Glöm inte att rösta på min vän Linn Thulin som är finalist på Modell 2009 !!

 NR 6. Linn Thulin, RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA!

http://sydsvenskan.se/annons/externkundprojekt/novamodeller/vidare.html

Küsse på finaste bloggare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0