Where trouble melts like lemon drops, High above the chimney tops thats where you'll find me,Somewhere over the rainbow bluebirds fly, And the dream that you dare to,why, oh why can't I?

hejsan alla mina söta darlings!
Vilket fint väder vi har haft i helgen! Har kännt mig väldigt positiv över allt, solen har den förmågan på folk, även mig som känner att det inte är så mycket att le åt just nu.
Skola imorgon..inte lika kul men att träffa älsklingarna i skolan är alltid roligt! Ni lyser upp min vardag!

I torsdags fick jag veta den bästa nyheten pålänge! sen kom den värsta... Vet fortfarande inte rikgti hur jag ska känna över allt detta?! Varför ska ALLT just hända mig? HAR JAG EN STOR MÅLTAVLA PÅ MIG SOM DET STÅR BULLZEYE PÅ?

Mycket blandade känslor.. först var det tårar, sen blev jag sur.. sen kom tårarna igen.. Sen blev jag arg.. sen skojade jag om det.. sen mådde jag dåligt över att ha skojat om det, sen tänkte jag mycket på det, tårarna kom igen...
och så vidare och vidare...
Till de få jag berättat så har det inte riktigt verkat som om de riktigt förstått? Eller hur jag mår just nu?
Jag kanske låter negativ men jag är helt enkelt realistisk! Jag har lärt mig den hårda vägen att livet inte är någon dans på rosor.. och därför tänker jag inte heller låsas som att detta är som en saga, där allt är frid och förjd, där prinsessan får sin prins och där alla små söta djur kan prata och alla lever lyckliga i alla sina dagar....

Den där lilla flickan inombords mig, svär vid sitt liv att denna saga är sann, men skalet utanpå är realistisk..
Hon vet att livet inte är säkert, livet är aldrig lovat till dig. Bara sådär kan det tas ifrån dig..




Den här Mannen har en röst av en Ängel!
Har växt upp med denna låten. Från det att jag satt framför mamma på mopeden körandes i grekland och sjungandes på denna låt...tills jag sjöng den på min skolavslutning i 9:an tills nu, när jag fortfarande kan lyssna på denna låten och säga helt ärligt att jag alltid kommer älska den!

Lyssna på den, lyssna på texten, otroligt vacker låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0