Energieboll på bitchstigen

hejsan alla goa.
Sitter i soffan nu, tar det lungt och lyssnar på skivorna från festen. Har lite smått huvudvärk nu men det är endast pågrund av att jag varit som en energieboll hela dagen, vissa får mig på så bra humör. Vissa för att dom är underbara, andra för att ja.. haha. Energiboll på bitchstigen.

Annars  har det varit en väldigt lugn och skön dag. Hade verkligen jätte fint vårväder idag! Allt folk i skolan samlades ute på gården och chillade i solen. Mycket skönt.
Kom två stekare från högskolan kalmar idag och delade ut små väskor med små saker i. Der blev en hel del markeringspennor det. man fick typ en, jag tog typ 15?

Sen så tappade Stina sin mobil, på riktigt denna gången! Hon "tappar" alltid bort mobilen i någon minut. varje dag, flera gången om da. Men idag var den faktiskt borta. Först trodde jag att det var ett dåligt aprilskämt men nej fan, den var borta.
Men fick senare på dagen ett sms att mobilen hade blivit funnen. Haha Stina. Sån undebar virrpanna.

Sen vart det av till stan med Elin. Hade goda skratt till hennes 5åriga själv och mitt knäckande knä.
Vi blev båda förälskade i denna tröjan från Gina tricot som vi sen båda köpte. Mycket fin och känns som houng mot kroppen. Underbar.

köpte öven en fin litenlustigt gjord kavaj liknande sak, dock fanns det ingen bild på den på deras hemsida så det får istället bli att jag tar bild på den så fort jag hinner!
Nej nu måste jag sova.. känner att jag börjar få ont i öronen nu, fasen också.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0