skrattattacker, svettiga händer och kärleksyrande fasoner!



Kanske kan börja detta inlägget och berätta lite om gårdagens utgång. Hade en lten förfest hemma hos Nicco och philip. Var där med dom då förstås och med Felicia och Rasmus. Hade väldigt trevligt och spelade oss fulla med pyramiden, hahah sen körde vi någat annat lustigt spel som ingen av oss egentligen vet va det heer förutom att vi kallar det motorspelet. Orkar inte förklara vad det går ut på förutom att man ska bya ut siffror mot ord, sen går det i varv då att säga orden som motsvarar siffrona och om man säger fel måste man dricka. Hahaha slutade med att 13var = Rasmus, 14= Sonter 15=Unisex, hahahhahahaha,, jag dör!
Sen blev det taxiresa in till KM, tog några drinkar där rasmussen börjar diskutera med oss om sitt lilla träd han planterat hemma. En dag efter jobbet hade han som vanligt satt sig på sin gungbräda med en öl i handen;) Sen så hade han råkat spilla ut lite av sin öl på ett litet ekollon som låg vid hans fot. Sedan hade tydligen detta lilla ekollen växt till sig till ett 20centimeters tall, som hade små ollon i olika färger hängandes i det, även människo ollon fanns på plats, vet ni;) haha Och om man tappat en tand ska man titta snabbt på trädet så kan man se en gul jultomte:D hahahaha, men inte på vintern dock, för då är han ju självklart röd, DAH! hahaha;)
Fyfan vad hysteriskt roligt!
Sen drog vi vidare till vallen, fast vi gick ju aldrig in då va, eftersom nicco och philip planerat att betala med kort på inträdet, suck. Men det var ju ungefär bara en timme tills dom stängde ändå så shit the same.

hahaha nu idag så har jag dega, ärligt talat degat i fottöljen hemma och titat tv! Fattar ni? TV? hahah jag får aldrig kolla på tv ju! Den är ju alltid beslagtagen av mor och syster min som snart har ögon som fyrkanter. Så vet ni hur gudomligt det kändes när dom fan inte var hemma så jag fick lite NICOLE-TIME och tittaade TV!! hahah!

Sen kom mamma hem... och vet ni vad? då gick allt åt helvette.. HON BÖRJADE DAMSUGA! I vardagsrummet... det var som om hon praktiskt damsög mitt ansikte! Så där tog tv tittandet slut för mig igen ungefär ett halvår framöver.
Men som tur för lilla Nibblet så ringde Linkan http://www.nikolinefredskov.blogg.se mig och ville att jag skulle komma med pizza.. den bortskämda ungen! Att hon har mage! Grrr.. Att man utnyttjas på detta viset! Fyfan!
Hahah nejnej nu skojar Nibblet igen (Känner mig lite scitzo nu), jag ställde mer än gärna upp för linkan och kom med en FET pizza:)  Sen efter det har vi allmänt snckat skit och haft oss, tänka sig. nibblet och linkan, MOOOHAHA!!!
Ja, vad mer? JOO! HAA!

Nu kommer anledningen till min rubrik.....
Som ni kanske har märkt, är jag vad man skulle kunna kalla "Besatt" av robert pattinson, och det smittar ju självklart av sig på Linkan, så tror ni inte att vi suttit i soffan, gråtit, svettats, skakat , ryst och skrattat ihjäl oss.. och inte får inte glömma att vi antagligen yrade ett tag? Vem är jag?  var är du? När kommer min Robert hem med maten? Hahah

Tänkte jag att jag skulle visa några av klippen till nåra av dessa symtom.. haaha.













hahahahhahahahahahahhahahaha, jag döör, Linkan döör, alla dör hahaha

jag måste be om ursäkt för detta hysteriska inlägg, jag är nog lite trött nu.. ska nog funmdera lite på om jag inte behöver sova några timmar hahaha.. förlåt!

Küsse <3

Kommentarer
Postat av: Nikoline

Vem gjorde du detta med? Ni värkade ha roligt faktiskt, kan man få bli kompis med er? Bor du med i kalmar eller? jag bor här i kalmar men har inte så mkt vänner och skulle uppskatta lite sällskap. Jag härstammar från elefantsläktet i västtyskland men sprang bort från flocken vid 2 års ålder och hölls fången hos en pungdjurs fmilj tills för ett år sedan då jag lyckades fly med en bananbåt hit till kalmar!



Mitt nummer är 070-nikoärbäst32



Puss puss du är mitt allt min blivade vänninan med en ospräckt mödomshinna

2009-08-01 @ 23:51:27
URL: http://nikolinefredskov.blogg.se/
Postat av: Nikoline

Åhh vad jag älskar happy birthday klippet med Robert Pattinson =) HAHAHA

2009-08-03 @ 14:30:28
URL: http://nikolinefredskov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0