Hemma från för varma tenerife, nu i kalla sverige... ugh.

hej alla kära.
Idag kom jag hem fån min tenerife resa, hade väldigt skoj må jag säga.. men värmen..puh!
Att säga att jag önskade efter moln var ett understatement .. det var gaaalet varmt! ca. 40 grader varmt. När jag bodde där var man lixom van med värmen.. men lämnar man stället, fyfan.. man kan faktiskt se huden stekas i den heta solen.
Jag blev iallafall brun, BIG PLUS!
Jag som nästan var helt säker på att jag skulle bli tvungen att byta namn till snövit! Men ikke, och tack och lov för detta faktum!

Bilder från resan kommer senare, är allmänt för slö för att orka mig på n sådan uppgift idag.. jag vet. LAT heter det.
Men så får det vara=)
Vad kan man säga att jag gjort där då? joo.. Jag spelade golf på en golfbana för första gången. 9 hål. Har alltid stått vid driving raingen och slått.. men denna gången gick far min igodo för mig.
Och fan vad BRA jag är! Sjukt.. Jag borde nog ta upp det där med golf igen? Jag var ganska flitig gäst både på ekerums golfbanor och tenerifes banor när jag var mindre.. det har gått ca. 5år sen jag spelade på riktigt men jag mmåste då säga att jag är riktigt nöjd med mig själv.. Jag har tydligen en naturlig swing ;) där ser man;)

Annars?
Har varit ute och chillat för det mesta.. dagarna spenderades dagarna igenom vid poolen/Havet och solade med mina twilight böcker i högsta hugg, för bra!
Sedan på kvällarna blev det antingen Santa Barbera, med dans.. Eller så blev det  F.R.I.E.N.D.S bar med vännerna och några ex-antal Pints.

Det hände mycket iallafall. Mycket roligt.. endel lite tråkigare, men sånt är livet eller hur? Det finns ingen som har det perfekta livet.
Ytan kan påstås vara perfekt, men under det där "perfekta lagret" finns en hel del skavanker som dom flesta kanske inte ens vet om?

Det jobbigast med dela denna resan var att lämna min pappa igen..
Min pappa är inte alltid så tydlig att visa sina känslor.. men denna gången.
Vi satt flera gånger och grät i varandras armar och berättade hur vi älskade varandra och såvidare.. Jag Mådde extremt dåligt när jag skulle åka hem, tankn att lämna min far igen var väldigt jobbigt.. att inte veta exakt när jag får se honom igen. Han tyckte det var väldigt jobbigt med, det märktes.. och på sitt sätt försökte han undanröja den smärtan.
Bille inte lämna honom.. jag tror nog allvarligt talat att jag kunde ha stannat kvar ett tag till endast pågrund av min pappa.. Jag älskar verkligen min pappa, han är min förbild i så många sammanhang.. om jag en dag når upp till hans nivå, kommer jag veta att jag har lyckats!

ÄLSKAR DIG PAPPA<3

saknar honom något otroligt just nu.. Ska nog ringa honom..

Fortsättning följer om tenerife resan!

Küsse xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0