HAR INGEN LÄMPLIG RUBRIK

tja.. vaknade för några timmar sedan.. hade jätte kul igår med Johanna. Stack till KM och mötte Rikard, Oskar, Johannes, Daniel och Viktor. Satt med dom där och snackade och så. Det ända som gjorde mig lite off var att den idiotiska blondinen bakom disken på KM tappade bort Oskars kort, eller tappade? hon GAV bort det till någon annan!! Hur kan man anställa någon så inkompitent?
och sen när man säger till dom
aha var är kortet då? Hallå?.. dom säger att dom ska försöka hitta det. Sen när dom inte hittar kortet så säger jag till killen bakom disken att dom borde åtminstone bjuda Oskar på några drinkar.. men nejnej! Det gör dom inte.. Men tappa bort kunders kort gör ni skrek jag. ÅH!

Iallafall sen drog vi till O'learys.. fast jag och oskar kom inte in sen så vi satt på ett trappsteg och åt chinakorv:) Gott! Haha var skit kul.. vi satt och snackade massa konstiga saker.. skrattade hela tiden. Sen drog jag och Johanna hem tiill mig... satte igång en dvd (Basketball). Fast vi somnade typ en halvtimme senare iallafall...

Aja nu ska jag titta tv:) Ha det bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0