HELLO EVERYBODY!

Hejhej allihopa! Har varit lite dålig på att uppdatera dom senaste två dagarna men det är inte mitt fel!!! Eller på ett sätt är det väl det men egentligen inte!!! :P

Jag har fått VIRUS på min dator! Trojanske hästar och skit!! HELVETTE!
Så jag vågar inte sätta igång den haha! Ihopp om att den magiskt bara fixar sig själv! Nej men jag vet inte vad jag ska göra?!? Jag är fan ingen expert på datorer och särskilt inte antivirusprogram!
Nej detta är ett krig jag inte tänker kriga! (Jag lämnar den ONOFF så får dom laga det!) :D haha!
Så nu vet ni varför jag har varit så tyst dom senaste dagarna.. Jag som aldrig håller käften, folk brukar bli tvungna att säga till mig att hålla klaffen och nu är det tyst om mig... Blir kanske ännu tystare nu när jag åker till Mormor & Morfar till jul i Tornedalen?! Dom har ju ingen dator! Herregud, jag kommer säkert bara efter några dagar klösa efter väggarna i desperation efter ett tangentbord! Galet.
Sitter i skolan nu på Individuellavalet, chill som fan..

Haha Juste! Vet ni vad? Mitt ansikte är helt bortdomnat! HELT OCH HÅLLET!
Var till tandläkarn vid 12 idag och skulle laga en tand som jag bitit sönder, så lägger dom bedövningen.. som jag några minuter senare märker När bedövningen når hela vägen upp till ögat och ögonbrynet! AH! Jag kan i princip inte blinka eller le, för då dras ansiktet åt det ¨ållet och det känns som om det ser förjävligt ut! hahah!

Jaja nu ska jag fortsätta arbeta.. tråk.
Vi hörs av snart! Küsse<3

HAHA, JAG BJUDER PÅ DENNA FLUM-BILD JAG TOG MED JOHANNA FÖR NÅGON VECKA SEN DÅ VI LEKTE VAMPYR, HAHA!


Kommentarer
Postat av: magda

Inte alls skoj med virus! :(

2009-12-15 @ 16:21:17
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: I r l i n

KJEMPEKULT bilde! :D:D aaaw, så kjedelig med virus på data :/



sv; hei vakkreste! :D Jeg må jo bare takke deg for at du var innom bloggen og la igjen dine søte spor. Jeg blir så glad og motivert så jeg takker deg bare kjempemye! Ja den var kjempefin! takk som spør! :D:D

Jeg håper dagen din blir fantastisk og full av gleder og at vi blogges senere. Ha en fin dag! Ta vare på deg selv, du er verdifull vettu! :)

2009-12-16 @ 10:08:33
URL: http://irlins.blogg.no
Postat av: magda

Hoppas att datorn din blir fixad snart! :)

2009-12-16 @ 16:08:46
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0