JAG VET...

... att jag inte bloggat så mycket dom senaste dagarna.. men snart så när jag kommit hem från resan så blir det till det normala igen:) Där jag bloggar så mycket att man inte hinner med att läsa allt som skriva innan det kommit på andra sidan. Haha.
Idag har varit en riktigt fin och mysig dag här i stockholm! Sov ut idag tills tolv, sen en lång och skön dusch.. Sedan drog jag och mina systrar och mamma till ett litet mysigt fik.. senare på dagen vart det av till min bror där det dracks vin och åts riktigt god middag och efterätt. Sen blev det mer vin och julklapps utdelning. (eftersom vi inte kommer fira julen med dem utan med morföräldrana i norr)
Blev jätte glad över mina presenter! Jag fick två CD-skivor med hela säsong 1 av True Blood. SEn fick jag presentkort till Cubus. Väldigt bra! Och sen fick jag en liten ögonbryns "kaka" från MakeUpStore. ASKALAS! riktigt bra!

Har någon mer än jag hunnit få nån julklapp? Vad fick ni isåfall? :)
(Alltid kul att veta vad andra människor får och tycker om sina presenter!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har fått en rosa kamera :)

2009-12-21 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0