Hot Not Blond is back!

Goddagens kära folket:)

Idag har jag vart till frisören med min älskade bästa vän Ela:) idag färgade jag bort mitt blonda fina hår, ojoj vad sur jag var på frisören när hon började pänsla på.. Var väl  inte henne jag var sur på, jag var bara VÄLDIGT  (notera att texten är fet och understruken!) butter! Kändes som alla dom där timmarna, pengarna och otaliga försöken var som ett jävla slöseri.. Kändes som att jag inte helt var reda för att bli av med mitt blonda svall menmen.. finns inte mycket att göra åt saken nu... det var jag tvungen att fatta när hon redan penslat halva min utväxt med någon ÄNNU mörkare färg..

jag ska vara ärlig.. jag höll tillbaka tårarna ett par gånger.. Jag färsökte att koncentrera mig på att inte kolla mig själv i spegeln fören det var hel klart.. hårtorkat&Plattat.

I början var jag väldigt skeptisk mot min nya "Look", men nu har jag vant mig liite..lite grann..
Johan gillade det iallafall:) Alltid positivt.
Lägger upp en bild på håret imorgon.. om jag lyckas se bra på någon av dom det vill säga..
(Tog säkert 50-bilder innan och alla såg katastrofala ut så dom får ni inte se, hah)

Imon ska jag vara med min lilla sjukling som jag saknat nu i flera dagar.. Och senare på kvällen kanske jag går ut och har det trevligt med Tjejerna:)

Jaja, nu ska jag pussa på min älsklings kind så måste dra;)

ha det bra och trevlig helg fan :D

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0