BirthdayGirl

tjena snyggingar

har allmänt tråkigt för stunden.. sitter och kollar Disney film (Jag vet! Men det kan inte hjälpas, disney in my heart forever) haha.  Ska va med min finafina kompis stina ikväll, hey haha det rimmar ju lite?! Stinafina? ha! ne nu är jag övertrött och ni folk som läser min blogg kommer tro jag har någon slags rubbning, tss,,

Övningskörde idag som jag nämnde i tidigare inlägg.. och den första halv timmen SÖG!
Nej vad sur jag blev. Förra gången vi körde så var det inga problem alls, men idag....
idag kunde jag inte hålla koll på kopplingen eller gasen så det blev istället att vi "skuttade fram"
Det var sura miner från min sida.. Vi tog en puas och åt riktigt god lunch och sen ut på vägen.. yes, då var Nicole tillbaka:) nu gick det hur bra som hällst ..inget skuttande eller morrande från bilen, Tss,,

Åh jag längtar så, idag är det endast 1månad tills min planerade fest! Eller det tror jag åtminstone, jag och siffror vet ni, haha. Har köpt en riktigt fin top från (PARIS, KATE AND I) MQ, en guldig top som är som en kort klänning, går inte att förklara riktigt men jag lovar att sätta in bild senare.
 Alltså jag funderar seriöst över detta att ha svart tema isåfall, eller blir det tråkigt? Tänkte isåfall att alla skulle vara svartklädda och så skulle jag ha den guldigatoppen så jag stack ut ur mängden,
well, am the birtday girl so.. hehe

uppehåll...

hejsan igen.. nu har jag precis vart ute med alicia i typ en timme.. lämnade datorn ett tag för den laggade.. men det sket sig att vara me Stina idag så jag får väl sitta och tycka synd om mig själv med mina disney filmer, haha jag är sån tönt igentligen:P
okej nu ska jag nog dra mig iväg och göra något vettigt:)

XOXO Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0