Kaffe på en främlings balkong



Hejsan, varit ursel på att uppdatera.
Just nu sitter jag hemma hos min kompis
Johanna och kollar The simpsons med popcorn och chokladbollar, mums.
har inte gjort så mycket idag annars, johanna och jag bestämde att vi skulle mötas på morgonen då hon sov hos min granne igen. Då togs det med kaffe med frukost. Mysigt.
sen vid 2 tiden tog vi bussen hem till henne, lagade mat; kyckling klubba med bulgurr och någon sås som Johanna kommit på själv. Väldigt gott faktiskt.. var lite rädd i början , tehe. samtidigt som vi kollade på en film "Tristan & Isolde" Mycke fin,sorglig film.


sen hjälpte hon mig med bloggen som ni kanske ser? sen är vi här nu.. kollar The simpsons.
Mysigt. Ska sova här inatt så det får bli tjejkväll idag då. saknar Johan dock, fast jag var med honom igår, vill vara med honom varje dag men då skulle mina vänner  protestera högt!

Jaja ska återvända tillvardagsrummet till Johanna, stackar sitter där ensam medans jag är i hennes rum.
Skriver om mitt nyår senare, antagligen imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0