Mörka Hemligheter...

Vad gör man om man får reda på nått förbjudet? en mörk hemlighet.
En hemlighet som kommer skada någon och göra någon förbannd. Det är jätte jobbigt för jag vill verkligen berätta, men vill fortfarande inte lägga mig i.

Det känns som om man år nya mörka hemligheter varje dag nu.. innan var det bara små grejer som inte igenligen hade någon betydelse. Men nu känns det som att alla dumpar sina hemligheter på mig och dom blir mörkare eftersom jag på något sätt känner personen i fråga eller något annat.

Åh va jobbigt.. vill verkligen berätta men samtidigt inte för jag inte vill att någon ska bli sårad.
Jag är fortfarande inte säker på om allt ät sant, därför har jag nu bestämmt att konfrontera en anonym person, om det sen visar sig att allt ät sant, så kommer jag berätta hemligheten.. och det kommer göra ont, att se en vän må dåligt. Men är inte alla människor värda att få höra sanningen?


Men om det visar sig att det inte är sant, så kommer jag tiga som muren..
Jag hoppas nästan att det inte sant.. för det är en  hemsk tanke.. men ändå.. om det skulle visa sig vara sant så skulle jag ju ha haft rätt hela tiden.

Imorgon kommer jag konfrontera personen.. kommer kanske se anonym på min busshållplats. annars får det bli i skolan..




 

Kommentarer
Postat av: korven

wow, jag gillar ditt sätt att skriva nicole!

Vissa saker vill man ju bara inte veta, jobbigt när folk öppnar upp sig för mkt. Du är en smart tjej, du kommer välja rätt..

2009-01-15 @ 20:49:48
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0