SkrattSkrattSkrattSkratt :D



Skit bra dag idag:) Först skola med dom bästa, ni vet då vilka ni är, era gullepluttar:D
sen Mötte jag upp med Lage och vi åkte hem till mig.. det hade tydligen hänt nånting med simons lillebror så Simon kom självklart också.
Helt sjuk hur DET slutade. haha  Simon,  ah.. kickade shiten ur en kille och det första han ville göra när han kom hem till mig var att kolla på björnbröder:P Haha Scitzo :P
Du är för underbar grabben:D

Senare mötte vi upp med Alicia, strax efter kom Även Johanbaby:) Då passade vi på att ha det lite extra trevligt och gick och fettade oss med pizza, mums. Lage och Simon delade på en FAMILJE pizza, och åt den som grisar. Och ville seriöst köpa en till vanlig pizza att dela på. Herregud säger jag bara, Hur fan kan dom få plats med allt det där? Dom är ju smala som fan ju!? Haha om man ändå hade metabolismen som en kille, då hade livet dansat:) haha

Sen tillbaka hem till mig, kollade klart på björnbröder, och sen RoadTrip.. och sist men inte minst så kollade vi på The Express.

Dom åkte precis hem, och nu ska jag sova som en stock, tack för dagar med sovmorgon!

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0