På HundJakt!

Nu jävlaR!

Nu efter min födelsedag så ska jag ta steget och göra något helt spontant men som i längden lär mig ansvar inför vuxenlivet!
Nämligen skaffa en EGEN hund! Kom på detta för några dagar senare och det har liksom växt på mig nu, Jag är verkligen exited över detta!
Johan och jag har i två dagar nu suttit fastklistrade vid Blocket och kikat lite:) Vi kanske skaffar den tillsammans med!

Min absolut favorit hund är självklart shäfer, men eftersom vi bor i en 4 så kanske det inte är läge för en sån stor hund.... ännu. Så min första hund får bli en liten än. Har inte alltid varit så förtjust i småhundar eftersom jag alltid tykt dom verkat vara sånna små divaHyndor! Men mitt öga har ändå glittrat lite extra över dessa små sötnosarna

 





Visst är dom helt underbara?
 
DEn första är en långhårig chihuahua, vilket i vanliga fall skulle få mig att buibbla om skämt om sparkar till månen och skit:P Men för någon anledning känns det som att det skulle va mysigt med en väldigt liten vovve:)

Den andra är en japansk Spets och är helt underbart söt, en liten hårboll helt enkelt!!
Räknar med att dessa hundraser kommer kosta 10 - 15 000 kr. Så jag måste verkligen veta vilken jag vill hasen så det inte blir fel:)
Och den tredje är en liten dvärgspets! Helt underbar!

Åh , I can't wait!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Korven

åh, dom ser ut som små små varghundar! <33

2009-01-06 @ 16:48:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

oh, svårt! Inte chihuahuan... dom är jättesöta i och för sig, men den i mitten vill jag bara äta upp och dom längst ner får mitt hjärta att smälta.

2009-01-06 @ 18:47:06
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: ela

Neeej nej neeeeeeeeeej nicole! Inte liten hund! dom är sjukt gnäbbiga. Min moster har en dvärgspets och den är aldrig tyst, morrar o skäller med sina töniga skäll hela tiden :p alla småhundar är ju nästan sånna :D beställ en där vi beställde charly istället, då gör man ju något bra med ;D

2009-01-07 @ 00:03:45
URL: http://freakshow.devote.se
Postat av: Ellen Berglund

TA ALLIHOPA, men ge mig en av dom längst ner! :D<3

2009-01-14 @ 21:54:06
URL: http://ellenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0