Godmorgon

Godmorgon folket

Haft några väldigt sjuka drömar och tankar i natt, sjukt konstiga. Men den bästa av dom, där jag drömmer att jag sitter ensam med Robert Pattinson och äter lasagne och myser, då! då passar det sig av lilla Nikoline www.nikolinefredskov.blogg.se att skrika och väcka mig! jag som hade en så fantastisk dröm! Lixom sitter där med mina drömmars man och så hör man ett nasalt skriande att man ska vakna... brutalt.
Något jag kände var lite av en besvikelse var att Rob var solbränd i min dröm, nej! han ska vara blek som ett spöke! Det är en del av hans snygghet:)

Vad händer idag då? jo, jag ska till kalmarslott med lilla Nikoline och ta lite finfina bilder där som förhoppningsvis kan hamna på lilla bloggen. Sen ska jag försöka få mammsi att låta mig köpa en bärbar data med mobilt internet idag och ta bort det vi har, vi har det absolut segaste bredbandet, hur säger man det nu? typ 25 nånting? Skit kasst!

Jaja, nu ifrågasätter Nikoline vad jag egentligen skriver så ... aja.. ska låta henne blogga lite nu då ..


ha det så bra:)

Küsse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0