Min bärbara dator=)

 Är så totalt lycklig för stunden! Sitter med mina acer bärbara dator i famnen nu och, ååh så fin och underbart bra den är! Den spinner som en katt;)
Måste dock påpeka att på papprena stod det att det skulle ta ca. 30 min att installera hela datorn. BULLSHIT.
Det tog 4 timmar, TIMMAR!...
jaja, jag tänker inte klaga, för nu sitter jag med min bäbis i knät och är onekligen kär.

Fullt upp framöver nu, bjuden på 3 olika födelsedagsfester som jag ska på, och packa och såvidare till min resa till tenerife. Ska bli oerhört skönt att träffa alla mina kompisar och pappa där. Ännu skönare att slippa sverige.
Åker den 4 augusti, inte många dar kvar..

jaja nu ska jag undersöka min bäby lite mer=)

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0