ni betyder högst!

hallo everybody;)

sitter hemma hos älskling i skrivande stund men baby är inte hemma? hmm.. han stack och handlade utan att säga det till mig så nu sitter jag här hemma hos honom, utan honom.. aja

känner att jag varit väldigt dålig på det här med att lägga upp bilder. Ska börja med det igen.. jag har allmänt varit skit dålig på att ta bilder..jag som alltid hade kameran i högsta hugg och tog bilder på betydliga och obetydliga saker. Men jag ska bättre mig, känns lite som om jag tappat min utnämnda paparazzi krona.
Det tänker jag självklart inte låta hända utan en fajt. nu jävlar...

Snart kommer ni be mig slänga kameran åt helvette, det lovar jag!

Just, good news!
Jag ska äntligen få min bärbara dator! Äntligen!
så som jag längtat ska jag äntligen få den! Jippi!
vet inte om jag nämnde det i tidigare inlägg, jo det gjorde jag nog att jag var sjukt arg på Mediamarket när dom inte kunde ge en till mig på kredit bara för att jag inte går i högskolan, men nu, yes nu får jag den..
och det har jag att tacka min kära mormor och morfar. Dom är så sjukt snälla.. Dom skämmer bort mig.
Får såna otroliga skuldkänslor när dom hela tiden köper saker till mig som jag vil ha.
det blir ju bara värre när man säger (Nej, nej mormor, ni behöver inte köpa det till mig! jag sparar ihop det själv, men tack endå!) Då blir oftast responsen som gör mina skuldkänslor skyhöga
(men nicole, vi vill köpa det till dig, vi vill ju att du ska ha det bästa, vi VILL ge dig det. Du är ju vårat första barnbarn, du kommer alltd vara speciell.)

Förstår ni vad jag menar? Man kan ju inte säga nej efter det.. inte jag iallafall.. hur mycket än jag vill så går det inte, får då känns det som om jag är otacksam.

jag älskar min mommo o moffa, dom är helt enkelt bäst! INTe för att dom köper saker till mig utan för att dom är dom mäst älskevärda personerna jag käner och jag skulle göra ALLT för dem.
kan inte tänka mig mitt liv utan dem.. ALDRIG!

ska kila iväg nu, hitta på något att fördriva tiden med tills johan kommer tillbaka..

Puss&Kram



obs. Gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0