Tierd of being harassed by your stupid parents?



asså vad fan är det för fel på er föräldrar? Seriöst alltså? Har ni någon typ av spärr i huvudet som säger till när ni helt enkelt ska dumma ner er själva? 
Jag tror fan det! Alltså, vi som nu fyllt 18år, vi är inte småbarn längre okej?! Visst ni kanske anser oss som era små gullgrisar fortfarande men enligt JÄVLA lagen är vi ansedda som vuxna! okej?! börja behandla oss som sådana! Om vi vill resa bort, vem är ni att förbjuda det? vadå? för att det inte passar er, det är ingen ursäkt att lägga era grunder på!

föräldrar borde DUMPAS!

Visst, ni kan försöka förhandla er till n lösning, men vem är ni att beordra oss vad vi kan och inte kan göra? Enligt svenska lagen har vi en egen röst nu! Jag blir så jävla förbannad när föräldrar utnyttjar såna här tillfällen med att säga,
"SÅ LÄNGE DU BOR UNDER DETTA TAK ÄR DET VI SOM BESTÄMMER!" 
fyfan sånt jävla bullshit!

Blir galen på sånt här..Anledningen till detta väldigt riktade inlägg beror på att, jag har nu hur länge som hellst velat ta med en kompis till tenerife, där min pappa bor. Men varje jävla gång har det varit något som kommit ivägen för det! Först var det planerat att min pojkvän skulle följa med mig nu.. det sket sig.. och varför? jo för det passade inte hans förälder.. BIG SURPRISE!
Sen skulle nu en av mina allra bästa vänner istället följa med.. hon hade tjänat ihop massa pengar så att hon skulle kunna åka.. men nu... guess what? DET SKET SIG DET MED! varför ? jo.... FÖRÄLDER! no big surprise där heller...

När ska föräldrar lära sig att släppa lite på järnklon och låta oss leva lite? Vi vet att ni bara älskar oss och att ni är rädda om oss.. men jesus, ta ut stålröret ur röven nångång och slappna av lite!

aaaaahhh! Blir seriöst galen.. skulle nog kunna skriva om detta hela natten, men det tänker jag inte göra, får då  vet jag inte vad jag kommer skriva.. det kommer nog iallafall inte bli något av ett snällare inlägg iallafall..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0