stockholm baby:)

tjoflöjt allihopa:)

Haft några riktigt grymma dagar här i stockholm:) ligger just nu i sängen hemma his min syster-yster, och gör mig ready for bed.
Men kan gå igenom lite vad jag gjort sen jag kom till stockholm..
Första dagen var det shopping som gällde, och systeryster mötte mig vid Topshop. Hittade tyvärr inget den dagen där inne.. Jag har blivit lite snål dom senaste månaderna, därför jag kom ut tomhänt. Sen drog vi till "Pontus by the sea" och drack några goda drinkar. Min drink bestod av mango och någon typ av afrikansk sprit? Väldigt gott iallafall.. Hahah sen var det en liten flicka, typ 3? som satt i barnvagnen precis brevid mig och min storebror, som sen kissade ner sig när hon sov.. stackarn. Lite komiskt dessvärre att hon kissade på uteserveringen vid Pontus By The Sea.. som är något av ett lite finare ställe. Såg 2 kändisar, Jennifer Brown och Lykke Li.
Sen drog jag och cecilia vidare men hennes tjejkompis Michaela till något ställe där servitörerna var riktigt otrevliga!!

Andra dagen åkte vi till min andra storebror Andreas för att hälsa på det nya tillskottet i familjen Greven, lilla Anton:) Haha Jag är faster nu;) udda..
Efter frukosten med familjen drog vi till driving ranshen och slog några bollar.. Eller pappa, sebbe och cecilia slog.. jag tittade på. Cecilia är lite beskyddande nu pågrund av mitt huvud så jag fick titta på. Hon kämpar för tillfället för att skaffa Grönt kort. Hahah det gick inte så bra för henne alls.. lite roligt att se eftersom hon rusade av plattformen var femte minut för att hon blev sur att bollen inte flög så som hon ville att den skulle.
Det gjorde verkligen inte saken bättre för stackars systerysters ego när jag, som inte spelat golf på flera år tar hennes klubber som börjar skjuta iväg:P Lyckades träffa plattformen 50m bort:) haha

Sen har det varit ännu mer shopping.. Köpte en riktigt fin  oversized t-shirt från Newsweek och köte en massa från ZARA som har fet rea just nu. Juste! köpte även hårförlängning! JES! vad bra det blev!

Vi har gjort en jävla massa.. orkar inte skirva allt.. kan iallafall nämna att idag var det lilla Antons namngivning - han är helt underbar!

nej! nu sova! bilder kanske kommer när jag kommit hem. vilket blir på onsdag:)

Ha det gutt babes xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0