Lördag Kväll

hejsan hejsan:)

Hur är läget? Sitter hemma hos Joha nu och chillar. Gårdagen var minst sagt intressant:)
Var med min alldeles egna Stina Fina, mycket skoj när hon om till mig.. snackade om allt och alla.
Senvar vi ju tvungna att ge in för partysuget. Vi gick till berga för att leta reda på johan för att få lite dricka.. men han hade ju tyvärr redan dragit vidare till dykarstugan(?)  neheepp... då drog vi till en annan fest lite längre bort.. fem minuter hann vi vara där innan det startades ett JÄTTE bråk mellan två killar. Ena killen totalt knockade den andra killen så jag flög till resque. ajaj.. mycket agressitivitet låg i luften dom 2 timmrana vi stannade där lyckades till och med få en rejäl spark av den arga killen i benet, när jag skulleförsöka stå imellan så inte killen skulle gå mot attack mot den andra.. Tyckte så synd om han killen.. Jag har ju sånt blödande hjärta att jag var ju tvungen att försöka hjälpa honom. vilket jag typ gjorde hela vistelsen på den festen.
Jaja hoppas det gick bra för honom sen när vi dragit.

Hahah klockren kommentar påväg till festen:

Nicole, virar sin halsduk runt huvudet för att hennes hår inte ska lockas

Nicole: Titta! Visst blev det fint?
Alicia: mm..
Nicole: Ser jag ut som en muslim typ? med burka?
Alicia: Aaah, fast du visar för mycket ben för att vara muslim..
Nicole: aah.. jag vet... Jag är en skam för det muslimska folket..
Alicia: hahaha
Stina: Va?
Nicole: Ja?? men jag är en skam? för muslimerna?
Stina: Jag fattar inget..
Nicole: Jag ska nog byta religion....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0