utgång på G!

hejsan hejsan:)
igår var det min födelsedag, jaa, grattis till mig. 18år! Nu får jag se till att hålla mig i skinnet och inte göra olagliga saker;)
hahah!
Sitter i skolan nu, skit tråkigt. Har italienska som mycket möjligt kan vara bland dom tråkigaste ämnerna! Fyfan vad trisst. Har verkligen ingen aning om vad jag tänkte på när jag valde italienska när jag typ läst spanska i FEM ÅR!!!!!
Är jag dum ellere är jag bara rent av DUM?

Jaja.. nu ska jag sluta mobba mig själv och berätta att ikväll så blir det Ela's och Paulinas födelsedagsfest som är på g!
Mycket kul kommer det bli:) Synd bara att det är på öland... (jag är VÄLDIGT bekväm av mig)
men det får funka! Inte en chans att jag skulle missa min älsklings födeldagsfest!! Aldrig!



Kommer bli kul att festa med dig ikväll älskling, allt för länge sen sist:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0