02:35

hejsan alla partypeople, hows it hangin?

själv kom jag precis hem från Alicia, kl. är över 2 och jag är alldelles för arg för att kunna sova! Tänker inte gå in på vad exakt men det har inget att göra med alicia att göra, nejnej.. utan att jag mer är besviken och sårad nu pågrund av en sak. Men det har jag tänkt ta i tu med i dag i skolan!!

Gud jag känner att ilskan bara svämmar över. Jag känner mig som "gamla" Nicole igen. För några år sedan, kan man säga att jag var något av en bitch.. eller det är iallafall vad jag fått höra av mina vänner som hade sina uppfattningar om mig innan de lärde känna mig. Men visst, jag var mycket käftigare och jobbigare att ha att gör med då.  Jag satt på min höga häst och hade inga som hellst problem att titta ner på de som jag ogillade eller inte kände. Men jag är inte sådan nu längre.. Jag har växt upp och lärt mig att det finns mer till människor än vad ögat ser. Och tack vare de har jag nu jätte många vänner som jag älskar och värderar högt,
Men nu, känner jag mig väldigt arg... arg på sånt sätt som jag var arg förut. Gamla Nicole. Det är läskigt för när jag känner så, så känns det som jag är störst, bäst och snyggast i världen och jag skiter fullständigt i vem jag sårar på vägen för att nå mitt mål till det jag vill.


I know my old self, and the old self wants destruction and despair

Förhoppningsvis så förvinner alla onda tankar genom en god natts sömn.. Det får vi iallafall hoppas för annars så kommer det va en helt ny sida av mig som en del kommer se imorgon i skolan... Så förhoppningsvis så är jag inte lika arg imorgon.

okej dags att byta samtallsämne så jag inte deppar ner alla ni som läser. I'll be just fine, don't worry.




Denna låten är inte menad till er läsare, utan det råkar just vara så att denna var låten jag lyssnade på under hela tiden jag skrev detta inlägget.  så ni  inte tror denna va nån typ av pik ;)
Iallafall så är detta en låt som jag gillar väldigt mycket och credd för att det är ett svenskt band som faktiskt INTE suger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0