bloggtorka

Hejsan
vad händer denna lördag morgon? Själv vaknade jag nyss och sittter nu jag vid datorn. Har lite av en bloggtorka nu så istället så tänker jag tipsa er om kläder som jag blivit tipsade om som jag verkligen vill ha och antagligen kommer köpa. haha.
Sen tänkte jag visa lite bilder på några tjejer från minoutfits , som jag känner är väldigt inspirerande.

Artikelbild 

Riktigt Trendigt är det med dragkedjor i vår!


Plagg: Tröja från Urban Outfitters
Pris: 590 kronor

Så matchar du: Med ett par skinnbyxor, ballerinaskor och stora glasögon! Ha även en väska som matchar skorna i armvecket!

Artikelbild 

Budgetvarianten på Acnes transparanta randiga byxor!
Plagg: Leggins från Gina Tricot

Pris: 179 kronor

Så matchar du: Till en ljus topp och höga platåer!

Artikelbild 

Snyggaste budget fyndet i butik just nu!

Plagg: Väska från Gina Tricot

Pris: 129 kronor


Så matchar du: Till party klänningen!




                                                           .  DE INSPIRERAR   .


rockability


Stephanie Gundelach

 
Rösta på MinOutfit.se Medlem: erika sahlström

 
på MinOutfit.se Medlem: elinor baross eliasson

 
Rösta på MinOutfit.se Medlem: elinor baross eliasson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0