24 Mars 2009

Hey partypeople.
sitter och degar framför changeling just nu:) trött som fan må jag säga men ljusen vill ICKE slockna.
Ja, vad har hänt idag då? hmm.. jo:) Jag åkte och kollade på när Johan spelade fotboll.. Brukar följa med som support
(Jag sitter i bakgrunden och buar) haha. Idag var det kul i ungefär 35 minuter? Inte alls kul och jag kände mig som en måltavla för dom där livsfarliga bollarna! Jag kunde se det framför mig hur bollen skulle träffa mig huvud i 190km/h och att nacken skulle brytas och jag skulle falla som en potatissäck ner på marken. Hahahahaha. Är jag helt sjuk nu eller? För jag sitter verkligen och skrattar åt denna tanken. Men tänk va sjukt? Dödad av en fotboll? hahahaha!
afan, ja har llt för bra humor!



Sen (efter 35 minuter) drog jag in till stan lite, hittade två enormt fina kjolar! (bilder kommer) och ett vitt vanligt linne and
beiga chinos/harem byxor:) Mycket nöjd.
Fan imon gäller det! Imorgon ska jag tatuera mig! Fan, shiit, fuck! Jag har inte  varit så här nervös på väldigt väldigt länge!
Fan! Tänk om det inte blir bra? Tänk om jag får leva med en , nej föresten TVÅ tatueringar som ser förjävliga ut!!??
aaahhh! Bäst att klippa naglarna, annars lär väl tatuerarn bli tungen att hämta tången för att knäppa upp fingrarna från dörren. Fuck.
Nu plötsligt blev jag JÄVLIGT nervös!

som Stina säger:
Noooooooooooooooooooo!

 

Vi får hoppas det går bra helt enkelt...
aja nu måste jag försöka stänga ögonen, och fan hålla dom stängda tills det äckliga alarmet ringer.

Ciao

Nicole Greven


Kommentarer
Postat av: Elin

du måste lägga in en bild på tatueringen :)puss

2009-03-25 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0