090322



Ledsen över så dålig uppdatering. Har inte haft något speciellt att skriva om helt enkelt?
Jag fyllde år i torsdags woppii! 18 vet ni;)
Firades med kladdkaka och presenter vid sängen
(Ja!, jag tycker fortfarande om att bli grattad som när jag var liten)
och sedan korkades Champanien upp.
Fick trevligt besök av både Alicia och min lilla Nikoline som jag inte träffat på evigheter känns det nu.

Mycket trevligt.

annars så har allt varit som en vanlig födelsedag.
Alla, och då menar jag "ALLA" skulle ringa och gratta.
Att fylla 18 är väldigt överskattat må jag säga.
jag var så exited över att fylla 18 år att jag liksom trodde att det skulle slå om ett ljus om mig efter 0.00 slaget, typ magi?
Ja herregud, att fylla 18 är ju JÄTTE stort, då måste det ju flyga drakar och och feer omkring i rummet och enhörningar skulle sitta och äta mina plantor, och en stor vit tiger skulle ligga och värma mig... Allt för, jo jag har precis fyllt 18 år! 18 år!!

jätte skönt är det att ha fyllt 18 och såvidare, men...
det är VÄLDIGT överskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0