skärpning!!

hejsanhejsan, Jag har absolut sugit på att blogga, verkligen!! jag har typ inte skrivit någonting på ca en månad.. Fyfan, (slag på handen).
Sitter i skolan nu och har det riktigt tråkigt må jag säga. Vill evrkligen att sommarlovet ska börja nu. Gud vad skönt.  Bara en vecka kvar snart...
Alltså jag skäms riktigt ordentligt nu.. Även fast jag inte skrivit någonting på evigheter vet jag fortfarande inte vad jag ska skriva om!? Hmmm.. Ingen aning asså.
kan berätta om lite små saker som hänt och som kommer hända.
Johan fyllde år i måndags, 18år, nu kan vi gå tilll puben tillsammans. eerhm.. hehe. Ikväll blir det utgång till Johanna, www.enlitenkorv.blogg.se som ska ha en födelsedags middag, för även hon har fullt 18 basst.
Ska bli väldigt trevligt och mysigt. Undrar om jag ska köpa nått litet till henne? hon har ju redan fått en present av mig, men undrar om jag inte borde skaffa något fint till henne ikväll?!

Imorgon är det SPRINGBREAK som gäller, har gratisbiljett så det blir najs. Hade inte tänkt gå in i år (Det verkar som om alla tänker va ute i år?!) men sen så fick jag en gratisbiljett så varför inte? Dom ända som jag känner värda att titta på uppträda blir nog antagligen Mando Diao och Lazeé. 

Jao.. Vad mer händer i mitt som jag inte totalt blockat ut nu? Hmm..
Näe jag har faktiskt ingen aning... Vad dålig jag känner mig, som om jag inte hade något liv, men det är ju verkligen tvärtom... Jag är hela tiden upptagen med roliga händelser och så vidare, men jag har verkligen helt och hållet blockerat bort det från mitt minne. Kommer antagligen komma på det så fort jag loggat ut. Det vore typiskt mig.

måste iallafall dra nu, men ska verkligen försöka bättre mig med detta bloggskrivandet!! Skärpning!

Küsse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0