BRA KVÄLL!

Hejhej, precis kommit hem från Palace (Swinget) hade jätte kul, synd dock att man inte kan köpa dricka i baren pågrund av att skolan anordnat det.. men men jag körde redbull istället. Bilder från kvällen kommer förhoppningsvis imorgon. Nej men allt var kul iallafall, dansade och hade kul rent av. Det ända som var mindre kul var bara en onödig händelse som gjorde mig irriterad i kanske 10min sen vart det bra igen:) Träffade även en gammal bekanskap? som jag dansade och mös lite med, hahah.
Sitter nu i soffan och tittar på Prison Break och myser. Druckit alldeles för många Redbull nu för att kunna somna den närmsta tmmen lr så..

Men jag säger Godnatt nu till er som vill sova, ha det bra! Küsse<3

 

Kommentarer
Postat av: FRIDA

tack för kvällen :)

2009-11-29 @ 18:32:51
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0