JAG HAR FÅTT KOMMA HEM IDAG!



Här har ni en bild tagen idag på mig hur jag ser ut därbak.. såret/stygnen får ni inte se för ja.. jag tror faktiskt inte ni vill se för det är skit äckligt! Jag SKA dessutom skaffa hårförlängning efter detta!!

Idag fick jag komma hem från sjukhuset,vilket är jätte skönt! Åkte ju som sagt till Lindköping i onsdags och jag blev opererad natten till fredagen. operationen blev klar ca. 01.00 på natten och sen vid 02.00 vaknade jag upp från cykosen, jag säger bara SMÄRTA , fyfan jag har nog aldrig kännt en sådan känsla i hela mit liv tidigare. Kunde varken röra mig, prata pågrund av intuberingen som gjort min hals helt f*cked up. Ingen härlig känsla.. Gick ständigt på tunga mediciner som gjorde att  jag sov hela tiden förutom på natten då jag vaknade HELA tiden pågrund av smärtan..Sen var jag dessutom tvungen att ligga med syrgasmask hela tiden för tydligen så sjönk min syresättning med 20procent såfort jag somnade, vilket inte alls är bra. Ens syre ska typ ligga på 98-99 av hundra, det är normalt.. så fort jag somnade hamnade min syresättning till 81.. NOT GOOD. Men det löstes tillslut. Sen kom febern, fram och tillbaka hela tiden kom den.. hade 39,5 graders feber vilket gjorde att jag svettades som en jävla gris, fyfan jag måse blitt av med minst 3kg pågrund av all den svettningen....
Sen fick jag åka med ambulans till kalmar sjukhus där jag nu legat i några dagar. Sjuksystrarn och läkarna där va verkligen super trevliga och snälla mot mig (Dom på lindköpings sjukhus var också jätte snälla).
Men men nu ligger jag iallafall hemma och ska försöka få någon typ av sömn inatt (tveksamt).
Ser iallafall imot imorgon, ska träffa Ela som jag inte räffat på någon vecka nu, ska bli kul:) Måste dock ta det väldigt lungt, har ju typ precis börjat gå igen så:/ 


Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Webbdesign

varför har du opererat dig? :o

såg din bild på bdb såjag kollade bloggen :)

2009-11-12 @ 00:02:05
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0