NEW MOON VAR UNDERBAR! NU ÄR DET BARA NÅGRA TORTYR FYLDA MÅNADER KVAR TILLS 3:AN KOMMER!



Har precis kommit hem från Växjö och special visningen av Twilight-New Moon! Såå bra!
Visst jag har sett twilight typ tusen gånger så jag smsade ganska mycket med en viss kille under den filmen men sen! Gud vilken längatn det har varit efter den här filmen! Jag tyckte den var jätte bra, visst har man läst böckerna så märker man ju åtaliga saker som fattas som man egentligen tycker borde funnits med, men den var jätte bra iallafall.. Det ända som var synd var att Robert Pattinson (Edward Cullen) Inte var med sådär jätte mycket i andra filmen... lite i början och sen mot slutet. Men GUD vad han är snygg! Seriöst han är vad jag kallar perfektion av en man! Han är helt perfekt, finns verkligen inget som är fel på jäveln! GUD jag vill ha honom,
I want him bad! Tycker Iallafall till alla er som än inte sett den, ni måste se den! Gudomlig! Och slutet gjorde ju inte mina nerver lugnare heller! Nu är jag nästan franatisk inför tredje filmen!
Gud jag älskar Rob Pattinson.. var bara tvungen att tillägga det.. igen... hihi..
Se den säger jag bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0