TILLÄGNAD MIN VÄN FRIDA

Tack så jätte gumman för att du hjälpte mig fixa bredden på bloggen! tack tack tack!

like i said before... I owe you one ;)



Frida, gnäll nu inte på bilden! DU är jätte söt!<3 Du Är bäst!

Juste.. nu kom jag på.. vart ha min Stina tagit vägen? ska nog ringa flickan senare.. fan klockan är 06.00 på morgonen och jag har fortfarande inte gått och lagt mig:/ ringer henne när jag vaknar istället :)



SÅ HÄR BRUKAR MIN SÖTA STINA SE UT VID MATBORDET, MYCKET ROANDE FAKTISKT.. MAT FLYGER.. VATTEN SPILLS OCH SPRUTAR.. ALLTID LIKA KUL MED DIG GULLET! <3



Kommentarer
Postat av: FRIDA

haha det är lugnt du, däremot kan jag INTE låta bli att gnälla på den ultrafula bilden du valde!! hahaha jag dör!

2009-11-20 @ 17:25:43
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0