GODMORGON

Godmorgon kära bloggen

Sitter just nu i skolan och återigen gör jag ingen nytta, hihi. Nej nu tror ni att jag är en sån där person som inte tar ansvar och sånt shit. Men det är så att jag ska ju opereras snart så jag hinner inte börja med något skolarbete (Lärarnas ide').  Så jag är visst duktig i skolan men det är väldigt chill just nu:) Gutt.
Chillar med bloggen istället medans mina kära vänner brevid mig kämpar som djur med FN-ROLLSPELEN.. (SÅÅÅ jävla glad att jag slipper det!!).
Vad händer med er idag? Jag ska efter skolan till min allra bästa vän Nicco och hjälpa henne organisera hennes nya lägenhet inne i stan:) Så jävla nice! (Nicco, du vet att jag flyttar in hos dig va!? ) :)

Nu vill jag ha den förbannade operationen gjord så jag kan börja leva! Ta mitt körkort, skaffa ett jobb, flytta till egen lägenhet! Det är mina 3 största mål just nu.. Längtar.

Ska kolla vad dom andra gör nu:) hehe..

See ya'll later babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0