On request

hej bloggen..
Detta är på request från Min vän Ela www.elaelak.blogg.se  som jag skriver detta inlägg. Berätta varför bloggtorkan håller i sig..
 Om jag ska vara helt honest med er är jag trött på bloggen.. jag är trött på bilddagboken jag är trött på facebook.. Jag är trött på msn. Jag kan förstå att folk blir oroliga och undrar om jag lever eftersom jag aldrig visar att jag lever via internet.. och utanför kan jag väl inte säga att jag har vart mycket bättre? Hemma myckt, sover. Det är i princip det 'ända jag orkar nu för tiden. Jag är helt slutkörd, utbränd kanske?
Och jag vet att inte säger så mycket om livet osv. men jag orkar helt enkelt inte. Jag vill igentligen bara bli lämnad ifred.. Jag behöver space. Space från skolan, space från familjen, space från vännerna. Jag vet, det låter jätte hemskt och jag hoppas ni inte tar illa upp eller tar det personligt men jag är trött på allt. Jag vill härifrån.. jag vill någonstans där ingen känner mig. Där ingen frågar mig hur det " igentligen " är med mig..

Jag vet att mina vänner oroar sig osv. men vad ska jag säga? Att jag inte vill prata med er om mina problem? Att hela mitt liv känns som ett jävla fiasko? Att jag hatar varenda minut som går varje dag?
Förlåt mig om ni tar illa vid, men gör inte det.. det är inget personligt.. Jag är en sådan person som hellre lider i tysthet 
Det är bara så här det är just nu...

till lite gladare inlägg?
Vad har jag haft för mig? Festat ganska mycket.. Sovit och druckit, Piercat mig igen.. inplantat i magen(vid ljumsken ungfär) hehe. ja ? det var väl det?

Ha det bra... <3








Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Hjärtat. Jag håller tummarna för att saker och ting blir bättre. Finns om det är något!

2009-10-03 @ 18:36:15
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0