INTE OKEJ!

Kom på en sak som hände på Palace i fredags.. var väl inte en jätte grej men det var inte okej ändå.
Under kvällens gång så var det en kille som fick för sig att han ville dansa med mig och min tjejkompis. Han tog tag i min arm och började dra mig mot dansgolvet. Jag ville inte dit bort med tanke på allt skum och sen för att jag inte ville dansa med honom?
Så jag ber honom vänligt att släppa mig, han greppar tag hårdare om min arm och drar ännu mer. Vid det här laget började ag bli förbannad. Jag höjer rösten och säger till honom att släppa mig genast.. men tro det eller ej.... Han släpper inte taget!
Vid det här laget så gjorde han illa mig (han höll så förbannat hårt i min arm), Jag skriker åt honom att släppa mig, en annan kille vid dansgolvet såg detta och knuffade till killen på armen. DÅ slet jag mig loss och gick därifrån.

SERIÖST alltså, så beter man sig inte! Man ska aldrig försöka tvinga någon att göra något de inte vill. Antagligen var denna kille helt jävla fucked up in the head, för jag sa till honom flera gånger! Dessutom såg han ut att vara typ 30 bast! Vad fan gör en kille/man vid den åldern på ett ställe med ungdomar på 18-19 bast?!

Ville bara få ut det! Att om någo gång ni mina läsare skulle råka ut för något liknande, låt ingen tvinga dig till något, be någon om hjälp och om det inte hjälper, slå jäveln över ansiktet så han/hon slutar!


Sådär.. Nu fick jag ut lite aggressioner:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0