TELL ME.

Hejhej kära läsare:)
Ligger just nu i sängen och glor på tv, haha mina ögon blir snart fyrkantiga! Vissa dagar har man verkligen inget alls att göra och då blir det TV:n som gäller;) Har nu tittat klart på dom 2 nyaste avsnitten av
Desperate Housewifes och senaste avsnittet av Gossip Girl, älskar serier!

NU vill jag veta, vad tycker ni läsare om att titta på? :) Kom igen och svara, blir lite roligare då, sjukt tråkigt när folk bara bläddrar förbi! KOM IGN NU!

Detta är mina favoriter just nu:) FAN OCKSÅ! NU GLÖMDE JAG COUGAR TOWN! Jaja den med iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Frida l fplanting

Jag tittar på så många serier, Supernatural, The big Bang theory, Ghost Wisperer, Merlin, Ledgend of the Seeker och glee är några bra serier :)

Du borde kolla in min kategori filmer och serier: http://fplanting.blogg.se/category/filmer-och-serier.html , då kanske du får lite tips :)



Mysig blogg du har också! ^^

2010-05-15 @ 17:06:18
URL: http://fplanting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0