YOU´LL ALWAYS BE MY BEST FRIEND.

Hejhej mina kära läsare (Och Jennie som jag vet kommer läsa detta)
Hur har eran dag varit ensålänge? Min har varit lugn och stillsam.. Bokade även mina Tenerife Biljetter! SÅ SJUKT GUTT! Nu slipper jag iallafall oroa mig för det. Anyway, min typ "barndomskompis" Jennie, ringde mig tidigare och stoltserade med att hon körde bil och att hon skulle komma förbi mig:) Och så sant som sagt så kom hon rullande i sin egna bil, så stolt!
Var ju lite illa tvunget att sätta mig i bilen med henne, hennes pojkvän och deras två kompisar, trevligt folk:) och körde omkring lite.

Jag måste faktiskt erkänna att det inte alls var så illa som jag föreställde mig.. haha innan jag satte mig i bilen började jag känna skräcken krypa igenom kroppen för jag tänkte alltså sätta mitt liv i Jennie's händer.. Jennie som jag växt upp med och jag lovar att varje stund med henne har aldrig varit riktigt normal? Haha! Jag menar, i högstadiet tillexempel, på lunchrasterna brukade vi gå hem till mig och ibland spott kriga !?! Eller den gången vi tog en tändare och hårspray och eldade nästan upp hela mitt rum?!?
Ja ni kan ju tänka er? Detta var liksom inte ens bland dom top 100 sjuka grejer vi gjort tillsammans! Men oj så kul vi haft! :)
Galet, galet, galet... Men jag skulle inte för alla pengar  världen byta ut våra sjuka stunder.

Jennie jag vet att du kommer läsa detta snart så... Jennie, dig vill jag ha i mitt liv föralltid! Livet blir alltid ljusare med dig omkring även fast allt känns bäcksvart. Och jah hoppas kunna spela en viktig roll i ditt liv i framtiden! Du vet vad jag menar:) Ger en liten ledtråd GUDMOR ! :D hihi
Jaja nu ska jag bjuda på lite roliga bilder på mig och Jennie, haha!


(hehe btw så var det Jennie som sa till mig att skriva ett jätte långt inlägg om henne, annars skulle hon bli väldigt sur, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0