You love all sailors, but hate the beach, You say "Come touch me", But you're always out of reach

Hejhej mina unedrbara trogna läsare!
Jag sitter i skolan nu och har precis redovisat (äntligen) mitt musik tema på powerpointen. Det gick jätte bra, dock var jag inte alls nöjd med en av bilderna jag tagit. Kände nu att den inte alls följde den röda tråden som de andra fotorna gjorde. Bajs. Aja the show must go on.

Nu ska jag springa iväg till skolsyster och be om lite salva till my new tattoo. Glömde krämen hemma idag.. hur länge ska denna grötighet i hjärnan fortsätta? haha.

Puss så länge!

(Två av mina bilder jag tagit, som jag använde i Musik Temat. Till låten Never say never av The Fray).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0