FÅR DOM SKRIVA SÅ?!

Haha asså, jag tttade in på någons tjejs blogg tidigare idag, hon som var på framsidan på blogg.se och hade smsat till 118118 och 118800. Så jag tänkte att jag också skulle testa och vill ni veta vad jag fick för svar på frågan (vad är http://xnicolex.blogg.se? )

Svar från 118118:
Hej! xnicolex.blogg.se är bloggadressen till Nicole Grevens blogg. Hon är 19 år och bor på ......(min adress).... i kalmar. Hon skriver om sitt liv och saker ho tycker om som mode och bra film. Ha en trevlig dag hälsningar Eniro.

Okej denna var ganska okej, dock tyckte jag inte alls om att dom verkligen gav ut hela min adress.. inte okej. Men det var långt ifrån värst.. nu kommer 118800 svar!

Svar från 118800:
Bloggen handlar om den sexiga och sköna bruden Nicole. Hon är en tjej som lite smått galen av sig och mer än gärna slänger sig upp på bardiske en utekväll för att dansa med tillsammans med någon snubbe som hon raggat upp i kön. När hon inte är ute och slirar så brukar hon hänga med sina kompisar och busringa till heta linjen  för att låsas vara en brunstig gammal tant vid namn Agda. Mvh 118800

VA?!? är dom dumma i huvudet eller? Får man skriva eller hitta på sånt? Jag kan nog med 100% säkerhet säga att jag aldrig skulle ragga upp någon och sedan dansa på en bardisk med denne.. och inte heller ringer jag till heta linjen och utger mig själv som Agda...
Jag anser mig själv vara ganska klassig när jag både är ute på dagen och kvällen.

Inte helt okej att dem skriver så tycker jag! :/



Kommentarer
Postat av: johannes

jag tycker den andra var rätt klockren.

2010-08-27 @ 16:40:49
Postat av: FRIDA

märks ju att det var nån som känner dig väl som skickade det andra svaret! ;) hahahaha

2010-08-27 @ 18:01:13
URL: http://freathe.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Helt rätt!!! :)

2010-08-27 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0