Hej Bloggen! Jag är äntligen framme i st...

Hej Bloggen! Jag är äntligen framme i stockholm efter en väldigt lång dags resande och panikattacker. Jag skulle ha landat i stockholm vid 11 tiden egentligen men mitt flyg från barcelona blev försenat med 3 timmar. Suck. Och sen det där med panikattackerna, detta är inte gärna något jag skryter om men jag hatar att flyga! Jag blir alltid jätte Paranoid och tror att planet ska störta. Och så tror ni inte då att båda mina 2 plan hamnar i turbolans!? Under den tiden hann jag fantisera ihop hur planet är påväg att krascha, jag funderar på vem av mina föräldrar jag bör ringa och säga Hejdå till och be dem hälsa resten av familjen att jag älskar dem. Jodå allt detta gick igenom mitt huvud! 2 gånger! Nu är jag slutkörd efter den långa resan och den utmattande paranojan. Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0