Hejsan Bloggen. En till dag har på kanarie...

foto0609 (MMS)

Hejsan Bloggen. En till dag har på kanarieöarna har precis satt igång. Sitter just nu på terassen och dricker dagens första kaffe. Hade egentligen varit påväg till Siam park just nu men sen bestämmer sig en för att helt plötsligt inte följa med. Vilket är synd då vi var 3st, och det är inte lika roligt om man bara åker 2, så vi andra tappade helt enkelt intresset. Jag är så sjukt trött på att göra några som hellst planer med vissa! Om man gör planer att göra något så tycker jag inte det är okey att helt plötsligt ändra sig i sista minuten. Exempel på vad man bör göra, härom dan så ville alla till El medano, vilket jag absolut inte ville, men jag åkte ändå för jag visste att dem andra ville och jag ville inte vara den som tar död på stämningen. Det är vad jag tycker man BÖR GÖRA. Inte bara vara självisk och tänka på sig själv.. Är sjukt irriterad över att en av dem då hade mage att klaga på att det inte finns någon familjekänsla och att de känner sig uteslutna när jag hela tiden gör planer så som att åka upp och titta på Teide eller åka till Siam park tillsammans som sen inte duger.. Dubbelmoral eller vadå? Men för helvette klaga inte då om att vi inte gör något tillsammans när det ända ni gör är att klaga och banga ur i sista sekund så alla planer blir förstörda! Jag tycker det är väldigt synd då jag velat att Marija skulle få se så mycket av tenerife som möjligt och nu är det massa roliga saker som vi inte kommer hinna göra innan hon åker. Jag blir så sjukt förbannad! Nu vill jag nästan att vissa åker hem och andra att dem lämnar familjen totalt! Så förbannat trött på dessa divafasonerna och Spydiga kommentarer! Känner att detta inlägg snabbt blev ett sätt avreagera mig själv på, det var inte menat så. Men vill ni läsare inte att jag bara är ärlig och säger som det är istället för att låssas som att allt är peach? Jaja.. Det är som det är. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0