ILSKNA JÄVLA BUSSCHAUFFÖRER!

Ja alltså, om man kanske haft en dålig dag eller om man bara är ett svin normalt sett också, så betyder det int att man har rätt att behandla folk hur fan man vill..
Satt och väntade på bussen hem för ett litet tag sen och när bussen väl kom så gick jag in, sa hej, och gav honom en hundralapp och sa , en halv tack. (en halv = 9kr).

- JASSÅ DU SKA ÅKA HALV?!? OCH DÅ BETALAR DU MEN EN HUNDRALAPP?!?

Ja asså vad fan ville han att jag skulle göra, gå till närmsta kiosk och växla hundralappen till endast en-kronor?!
Och sen för att göra saken ännu bättre så märker jag sen när jag satt mig att han gett mig för lite pengar tillbaka, då menar ag typ en 10. Visst det är bara en tia, men när man åker buss varje dag för ongefär 20kr så vill man ju ha exakta pengar. Men just då jag är påväg för att påpeka misstaget så byter bussgubben med en annan chaufför. Då kunde jag ju inte bara gå och säga; Du den andra chaufförer gav mig för lite pengar!
Jag hade ju aldrig trott på det så jag sket i det. Jävla busschaufför alltså, höll sedan bussen helt stillastående i 10 min för någon anledning?!

Aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0