Saker ni inte visste om mig.

  • Jag är egentligen naturligt mörkblond.
  • Jag är enormt, enormt tjurskallig (fast det vet nog några ändå)
  • Jag är äckligt beroende av Coca Cola (nu snackar vi 4-5 liter i veckan)
  • Jag hatar falska människor, har man någat att säga, säg det och gå inte omkring bakom en annan rygg.
  • Jag känner väldigt starkt för människorättigheter och djurrättigheter.
  • Min ögonfärg är blå/grön men varierar tydligen på hur jag mår.
  • När jag gråter lyser mina ögon grönt.
  • Jag hatar pinsamma tystnader.
  • Jag kan bland vara lite svår när det kommer till känslor.
  • När dystrare tider kommr är jag inte en sådan person som gråter ut hos någon, i keep it locked inside.
  • Jag envisas om att alltid lägga håret bakom öronen, men ångrar mig alltid direkt och drar fram det igen.
  • Jag är överrörlig i varje led i kroppen.
  • Jag har dansat ganska mycket, Street, Break, magdans och nu förhoppningsvis Reaggeton.
  • Jag har två tatueringar.
  • Jag älskar att flumma och göra till min röst så jag låter sjuk i huvudet.
  • Jag kan sjunga låten musarna i askungen sjunger med väldigt liknande röst.
  • Jag älska att skratta.
  • Jag är och kommer alltid vara lite av en tomboy.
  • Jag en den där tjejen som boxar till dig på armen när jag skämtar med dig.
  • Jag har bott på 9 olika platser runt om i sverige och utomlands - malmö, kangos, stockholm i några månader, Grekland, Kiruna, Piteå, Kalmar, Tenerife och nu kalmar igen.
  • Mina dop-papper står det att jag heter Anna-Theresia nicole Greven. Det skulle stått Nicole anna-theresia Greven. Så på papper heter jag Anna Theresia.
  • Jag är hälten tysk från min pappas sida.
  • Jag är hälften norrlänning från min mammas sida.
  • Jag har 4 syskon, två bröder och två systrar.
  • Jag har en allvarlig åldersparanoja, livrädd för att bli gammal.
  • Jag älskar att måla och designa, dock blir det inte så myckt av det längre, då jag inte ser någon karriär i det.
  • Jag älskar att sjunga.
  • Jag har scenskräck.
  • Jag är LIVRÄDD för spindlar.
  • Jag kan vara väldigt kaxig av mig.
  • Gör man mig väldigt arg så bör man inte förvänta sig att bli förlåten den närmsta tiden.
  • Jag kommer respektera alla människor jag känner/möter tills dem bevisar motsatsen.
  • Jag är en hopplös romantiker.
  • Jag älskar att skämma bort folk med presenter.
  • Jag är en obotlig shopoholic (fast det visste nog dom flesta redan).
  • Jag är väldigt bunden till mina känslor.
  • Jag är en filmfantast.
  • Jag tittar minst 2 filmer varje dag.
  • Jag har över 50 par skor.
  • Jag är väldigt lättretad.

Så där var lite småsaker om mig.. visste inte riktigt vad jag skulle blogga om så det fick bli detta. Nu ska jag sova tror jag, väldigt trött nu. Ha det bra sålänge! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde twilight geek;) niko

2010-09-07 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0